دکتر مرادی در انتخابات مجلس دوازدهم ملایر

دکتر مرادی در انتخابات مجلس دوازدهم ملایر
اسفند 12, 1402
13 بازدید

دکتر محمد مرادی در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی کاندید شدند و از بین آرا اخذ شده در بین کاندیدا با توجه به شناخت کمی که از ایشان بود نفر 18 انتخابات شدند.   🇮🇷«سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه حضور مردم ملایر به […]

دکتر محمد مرادی در دوازدهمین مجلس شورای اسلامی کاندید شدند و از بین آرا اخذ شده در بین کاندیدا با توجه به شناخت کمی که از ایشان بود نفر 18 انتخابات شدند.

 

🇮🇷«سلمان اسماعیلی» معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن اشاره به اینکه حضور مردم ملایر به واقع حماسی و دشمن شکن بود گفت:

باید از حضور معنا دار مردم ایران اسلامی و ملایر در پای صندوق های رای نهایت تقدیر و تشکر را داشت و این پیروزی بزرگ را به محضر آحاد مردم شهید پرور ملایر تبریک عرض می نمایم.

طبق اعلام وزارت کشور ستاد انتخابات شهرستان ملایر اولین حوزه کشور در شمارش و تجمیع آرا بود و خداراشاکریم در نهایت امنیت، صحت و سلامت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در ملایر برگزار کردیم.

جا دارد تقدیر و تشکر از همه دست اندرکاران بخصوص روسا و اعضای هیات های اجرایی، نظارت، بازرسی، شورای تامین داشته باشم که نهایت دقت و تلاش را داشتند.

🔹آمار رسمی انتخابات به شرح ذیل است:

تعداد کل آرای مأخوذه: ۹۳۵۲۲ رأی
تعداد کل آرای صحیح:۸۸۲۵۵رأی

1⃣نفر نخست: آقای احد آزادی‌خواه با ۲۲۸۹۷ رأی معادل ۲۵.۹۴ درصد کل آرا

2⃣نفر دوم: آقای حسین احمدی با ۱۶۶۸۸ رأی معادل ۱۸.۹۱ درصد کل آرا

3⃣نفر سوم: آقای دکتر احمد آریایی‌نژاد با ۱۶۶۱۲ رأی معادل ۱۸.۸۲ درصد کل آرا

بر اساس این نتایج حجت الاسلام و المسلمین احد آزادی‌خواه موفق به راهیابی به مجلس شورای اسلامی شد و آقایان حسین احمدی و احمد آریایی‌نژاد نیز به دور دوم راه یافتند.

کاندیدا های محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا اعتراضات قانونی خود را همراه با مستندات تقدیم ستاد انتخابات نمایند.

طبق قانون بعد از تایید انتخابات در وزارت کشور و با هماهنگی شورای نگهبان یک ماه فرصت اعلام زمان دور دوم انتخابات است.